Ako sa dozviem, že je moja objednávka spracovaná?

Naposledy aktualizované: 11/14/16
Keď bude vaša zásielka spracovaná, budeme vás o tom informovať e-mailom. V e-maile nájdete potvrdenie o úspešnom vytvorení objednávky.

Stav vašej objednávky môžete sledovať cez aplikáciu sledovanie objednávky, na ktorú prejdete cez položku Stav objednávky. Cez spomínanú aplikáciu sa dozviete, v akom štádiu je proces doručenia vašej objednávky.

Bol pre vás tento článok užitočný?

Áno / Nie

Kde sa nachádza moja objednávka?

Prihláste sa alebo použite tlačidlo Sledovať ako hosť, cez ktoré môžete rýchlo sledovať objednávku, začať proces vrátenia tovaru, odstrániť položky a kontrolovať stav vrátenia platby.

Aj tak ste nenašli odpoveď?

KONTAKTUJTE NÁŠ ZÁKAZNÍCKY SERVIS

Po - Pi: 08:00 do 18:00