Ako môžem tovar vrátiť?

Naposledy aktualizované: 10/23/19

Existuje viacero spôsobov vrátenia tovaru v závislosti od toho, kde ste si tovar kúpili. Tovar zakúpený v online obchode Reebok môžete vrátiť len cez prepravnú službu Slovenská pošta. Tovar zakúpený v kamennom obchode Reebok môžete vrátiť len v predajni Reebok.

Má produkt zlú veľkosť? Namiesto vrátenia si ho môžeš vymeniť za inú veľkosť úplne zadarmo. Viac informácií získaš na stránke pomoci s výmenou tovaru.

Tovar zakúpený v online obchode Reebok
Svoju online objednávku môžeš bezplatne vrátiť do 30 dní od jej obdržania bez udania dôvodu. Ak svoju objednávku príjmeš vo viacerých zásielkach, 30-dňová lehota na vrátenie tovaru začína plynúť odo dňa prevzatia poslednej zásielky.

Ak svoju objednávku vrátiš rovnakým kuriérom, ktorý ti ju doručil a budeš postupovať podľa pokynov pre vrátenie tovaru, nebudú ti za vrátený tovar účtované poštové náklady.

Má produkt zlú veľkosť?
Namiesto vrátenia si ho môžeš vymeniť za inú veľkosť úplne zadarmo. Viac informácií získaš na stránke pomoci s výmenou tovaru.

Vrátenie tovaru cez Slovenská pošta:

  1. Vytlačte návratný formulár a štítok pomocou Vyhľadávania objednávok, kde zadáte svoju e-mailovú adresu a číslo objednávky.
  2. Vyplňte návratný formulár, nezabudnite uviesť dôvod/-y pre vrátenie, a pripojte ho k zásielke, ktorú dôkladne uzatvorte. 
  3. Prelepte návratným štítkom pôvodnú adresu.
  4. Z návratného štítka si poznamenajte číslo zásielky.
  5. Podajte vašu zásielku na najbližšej pošte.


Tovar zakúpený v kamennej predajni Reebok
Ak chceš vrátiť tovar zakúpený v predajni Reebok, najjednoduchší spôsob je vrátiť sa do tej istej predajne, kde bol tovar zakúpený. Nezabudni si priniesť bloček a uisti sa, že tovar vraciaš v stanovenej lehote do 30 dní od nákupu. Upozorňujeme, že momentálne neponúkame možnosť vrátenia tovaru zakúpeného v našom online obchode. 

Všeobecné obchodné podmienky
Pre pravidlá a podmienky vrátenia, prosím pozrite si naše obchodné podmienky.

Tovar zakúpený u autorizovaného predajcu Reebok
Ak ste si kúpili tovar u jedného z našich autorizovaných predajcov, obráťte sa priamo na konkrétneho predajcu, keďže každý z nich má svoje vlastné podmienky vrátenia tovaru a peňazí. Tovar zakúpený v partnerskom obchode Reebok nemôžete vrátiť v predajni Reebok.

Bol pre vás tento článok užitočný?

Áno / Nie

Kde sa nachádza moja objednávka?

Prihláste sa alebo použite tlačidlo Sledovať ako hosť, cez ktoré môžete rýchlo sledovať objednávku, začať proces vrátenia tovaru, odstrániť položky a kontrolovať stav vrátenia platby.

História objednávok

Aj tak ste nenašli odpoveď?

KONTAKTUJTE NÁŠ ZÁKAZNÍCKY SERVIS

Po - Pi: 08:00 do 18:00