Aké sú podmienky pre vrátenie tovaru?

Naposledy aktualizované: 2/13/19

Záleží na tom, kde bol tovar zakúpený a o aký typ produktu ide.

Vrátenie tovaru a odstúpenie od kúpy produktov, zakúpených v online obchode Reebok
Najjednoduchší a preferovaný spôsob odstúpenia od kúpy a vrátenia tovaru bezplatne je taký, že budeš postupovať podľa inštrukcií vrátenia tovaru. Samozrejme, svoje právo na odstúpenie od kúpy produktu môžeš využiť aj tak, že jasne vyjadríš svoje rozhodnutie odstúpiť od kúpnej zmluvy. Viac informácií nájdeš v bode 2.13 a ďalej v našich Pravidlách a podmienkach.

Svoju online objednávku môžeš vrátiť do 30 dní od jej obdržania bez udania dôvodu. Ak svoju objednávku príjmeš vo viacerých zásielkach, 30-dňová lehota na vrátenie tovaru začína plynúť odo dňa prevzatia poslednej zásielky. Aby bola refundácia plne schválená, musia byť produkty vrátené vo vhodnom balení. Produkty nesmú byť nosené a používané, aby sme dokázali určiť ich stav, charakteristiky a funkčnosť. Tovar zakúpený v online obchode nie je možné vrátiť alebo vymeniť v kamennom obchode.

Žiadame ťa o dodržanie nasledujúcich podmienok:

  • Produkt musí byť vo svojom pôvodnom stave a balení.
  • Oblečenie musí mať pripevnené všetky pôvodné visačky či štítky.
  • Doplnky musia mať všetky časti z pôvodného balenia.
  • Obuv musí byť vo svojej pôvodnej škatuli.


Upozorňujeme, že odstúpenie od kúpy nie je možné v prípade prispôsobených a personalizovaných produktov, pretože tie sú vyrobené špeciálne pre teba. Tieto produkty nie je možné vrátiť, pokiaľ sa nejedná o výrobnú chybu.

Tovar zakúpený u autorizovaného predajcu Reebok
Požiadavky na refundáciu tovaru zakúpeného u veľkoobchodných partnerov alebo u iných autorizovaných predajcov produktov Reebok nebudú akceptované, ani schválené. Ak bol tovar zakúpený v niektorej z našich autorizovaných predajní, kontaktuj konkrétnu autorizovanú predajňu. Každá má vlastný reklamačný poriadok.

Bol pre vás tento článok užitočný?

Áno / Nie

Kde sa nachádza moja objednávka?

Prihláste sa alebo použite tlačidlo Sledovať ako hosť, cez ktoré môžete rýchlo sledovať objednávku, začať proces vrátenia tovaru, odstrániť položky a kontrolovať stav vrátenia platby.

Aj tak ste nenašli odpoveď?

KONTAKTUJTE NÁŠ ZÁKAZNÍCKY SERVIS

Po - Pi: 08:00 do 18:00