Čo mám robiť v prípade, ak je mnou hľadaný produkt alebo veľkosť tohto produktu vypredaná?

Naposledy aktualizované: 10/15/18
Pre väčšinu produktov sa môžete zaregistrovať na odoslanie e-mailu s informáciami o tom, že vaša veľkosť je znova dostupná. Po dodaní výrobku do skladu dostanete okamžite e-mail. Ak nebude dodaný do 30 dní, platnosť žiadosti sa skončí a budete o tom informovaný.

Kvôli obľúbenosti sa niektoré z našich výrobkov môžu často vypredať pomerne rýchlo, ale vždy existujú aj ďalšie možnosti, ktoré môžete nájsť. Ak výrobok alebo veľkosť, ktoré hľadáte, nie sú dostupné online, môžu byť k dispozícii v blízkej predajni Reebok.

Bol pre vás tento článok užitočný?

Áno / Nie

Kde sa nachádza moja objednávka?

Prihláste sa alebo použite tlačidlo Sledovať ako hosť, cez ktoré môžete rýchlo sledovať objednávku, začať proces vrátenia tovaru, odstrániť položky a kontrolovať stav vrátenia platby.

Aj tak ste nenašli odpoveď?

KONTAKTUJTE NÁŠ ZÁKAZNÍCKY SERVIS

Po - Pi: 08:00 do 18:00